Rallylydnad och lite till...

2017-02-23 ♥ 21:27:42
Eftersom jag själv blev mamma den 8e augusti till en alldeles underbar lite flicka så har denna sida legat lite nere. Prinsessan fick namnet Freya och har verkligen tagit oss med storm!
 
När familjen utökades med en tvåbent så flyttade tyvärr en fyrbent... Zinna flyttade tillbaka till sin uppfödare Lina i Oslo efter att jag och hon kommit överens om det. Mycket tomt blev det men jag vet att hon har det hur bra som helst tillsammans med alla dom hundarna.
 
Under Juli så kom jag på att anmäla Lipton till en tävling i Rallylydnad. Jag anmälde honom 12 dagar innan tävlingen och tvärt lärde in momenten.. men bra gick det!! Första runden den tävlingen så spökade mina nerver till det och vi fick bara 50 p men andra rundan så fixade vi full pott med 100p och klassvinst!! När freya var ca 1 månad så åkte vi på vår andra tävling där vi fixade två godkända rundor (81p och 83p) och fick därmed hans fjärde titel RLD N!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0