SSRK Boden

2012-10-29 ♥ 16:29:11
Lördagen tillbringades i Boden på SSRKs årliga höstutställning. Först på sin debut var Lipton som skötte sig utmärkt och blev 3:a i sin klass! Sedan fick jag då även visa bruna syster Fennel som sedan blev BIMvalp, slagen av bror Zigge.
 
När alla (17st) valpar var klara var det snart dags för Castor som blev 3:a i öppenklass med CK men tyvärr oplacerad i hanhundsklass. På tiksidan visade jag Castors syster Soya som blir 2:a i den stora öppenklassen med CK men även hon oplacerad i tikklassen. Även den superfina veterantiken Minna O`Fl Söt Som Honung fick jag än en gång äran att visa, hon vinner veteranklassen, blir BIR-veteran, 2:a bästa tik med CERT. Alltså hennes 3:e och blir därmed Svensk Utställningschampion..9 år gammal!!! Och jag som  haft äran hela tiden och fått visa henne till alla hennes cert, jag är hedrad!
I finalen blev hon BIS 2-veteran.
 
En lång men trevlig dag att lägga till handlingarna, och ännu en gång grattis till Minnas ägare Henrik Boström som hållit henne i sådan kondition! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0