Grattis på födelsedagen!!

2015-06-07 ♥ 13:48:56
Idag fyller vår älskade Lipton (O'Flanagan Twist Of Lime) 3 år!
 
Jag bodde hos Liptons uppfödare Lena under tiden som kullen föddes och var tyvärr på jobbet precis när dom kom till världen. 3 timmar gammal var han när jag äntligen kom dit och fick inspektera dom underbara varelserna. På något konstigt vis så tilltalade han mig direkt, kärlek vid första ögonkastet! Han fortsatte vara min favorit under alla dom första veckorna och det var inget tvivel om vem av dom som skulle få följa mig hem o bli Arvidsjaurbo ;)
Lipton har ännu inte svikit mina förväntningar.. han är precis den hund jag trodde han skulle bli... min stjärna!
 
Grattis på födelsedagen älskade du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0